Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Positioning jako strategický nástroj plánování firmy
Lhotáková, Markéta ; Klosová, Anna (vedoucí práce) ; Sato, Alexej (oponent) ; Zadražilová, Dana (oponent) ; Sailer, Helmut (oponent)
Positioning je důležitým nástrojem strategického marketingového plánování a budování značky na trhu. Strategie positionigu si klade za cíl odlišit značku od konkurence a vytvořit jedinečný obraz značky v mysli cílových spotřebitelů. V rámci tvorby positioningu identifikujeme a analyzujeme čtyři základní kameny - cílového spotřebitele, jedinečný užitek, který značku (produkt dané značky) tomuto cílovému spotřebiteli nabízí a kterým ji odlišuje od konkurence, hodnotu značky (brand equity) a konkurenční referenční rámec. Ve své práci se zabývám nejen teoretickými přístupy k positioningiu a jeho definicí, ale i aplikací teoretických závěrů na konkrétním případu z praxe

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.